بعد از طراحی بنر مناسب و بهینه برای وب سایت ، موقعیت قرار گیری بنر می باشد که بخش عمده ی بازدهی آن را تضمین می کند. چرا که موقعیت بنر است که سبب بهتر دیده شدن آن میشود. بر این اساس ، در انتخاب جایگاه مناسب برای درج بنر ، باید به نکاتی توجه داشته باشیم که در ادامه بیشتر در این باره می خوانید.
موقعیت قرار گیری بنر ها در وب سایت ها
نکاتی کاربردی برای انتخاب موقعیت قرار گیری بنر ها
طبق تعریف بنر ، موقعیت های زیادی برای بنر بر اساس سایز آن می توان در نظر گرفت. هر چه قدر که بنر عریض تر باشد ، فضای بیشتری را در وب سایت اشغال می کند و به همان نسبتی که هزینه بردار است ، بازدهی بیشتری نیز دارد. به نکات زیر جهت آشنایی به موقعیت های قرار گیری بنر دقت کنید.
انواع موقعیت ها برای درج بنر
هدر ، ساید بار ، فوتر و حتی میان مطالب نیز ، می توان جایگاهی برای تبلیغات بنری در نظر گرفت. مسلما هرجایی که تمرکز کاربر روی آن بیشتر است ، بازدید بیشتری نیز دارد. مثلا فوتر وب سایت ، در نصب تبلیغات بنری ، جایگاه پایین تری دارد. در مقابل ، تبلیغات در اطراف پست های وب سایت می تواند موثرتر باشد و هزینه خیلی بالایی نیز ندارد.
نکات اساسی در انتخاب موقعیت مناسب بنر
بعد از طراحی بنر، نوبت به انتخاب مکان آن است. ابتدا سعی داشته باشید وب سایتی را برای درج تبلیغات انتخاب کنید که از بازدهی آن ، هر چند اندک ، مطمئن باشید. به موضوع وب سایت ها دقت داشته باشید. اگر کار شما طراحی بنر می باشد ، می توانید وب سایت هایی را که طراحی گرافیکی ، طراحی وب سایت و… را انجام می دهند ، جهت تبلیغات انتخاب کنید.
منبع : موقعیت قرار گیری بنر ها در وب سایت ها
:: برچسبها:
طراحی بنر،طراحی بنر تبلیغاتی،مقالات طراحی بنر،موقعیت قرار گیری بنر ها در وب سایت ها، ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1